Taikymo sritis ir bendrosios pastabos

 

(1) Atsižvelgiant į individualius susitarimus ir susitarimus, kurie yra viršesni už šias GTC, pardavėjo ir kliento verslo santykius reglamentuoja tik šios sąlygos ir sąlygos. Jei nesusitarta kitaip, kliento sąlygų įtraukimas prieštarauja

(2) Klientas yra vartotojas, jei jis sudaro sutartį dėl tikslų, kurie gali būti priskiriami daugiausia nei jo komercinei, nei savarankiškai profesinei veiklai. Kita vertus, verslininkas yra bet kuris fizinis ar juridinis asmuo arba juridinė bendrija, kuri, vykdydama teisinį sandorį, veikia vykdydama savo komercinę ar nepriklausomą profesinę veiklą.

išvada

(1) Sutartis sudaryta su:

(įrašykite vardą ir adresą)

________________________

________________________

________________________

(2) Pagrindinės prekių savybės kyla iš atitinkamo pardavėjo pateikto produkto aprašymo.

(3) Visi pardavėjo internetinėje parduotuvėje pateikti pasiūlymai yra tik neprivalomas kvietimas klientui pateikti atitinkamą pasiūlymą pardavėjui. Kai pardavėjas gauna užsakymą, klientas iš pardavėjo gauna užsakymo patvirtinimą, paprastai elektroniniu paštu (užsakymo patvirtinimas). Užsakymo patvirtinimas dar neatitinka užsakymo priėmimo, gavęs užsakymo užsakymą pardavėjas jį patikrins per trumpą laiką ir per 2 darbo dienas informuos klientą, ar jis priima užsakymą (užsakymo patvirtinimas).

Užsakymo procesas internetinėje parduotuvėje

Pardavėjas veikia taip:

(4) Klientas gali pasirinkti produktus iš pardavėjo asortimento ir rinkti juos per mygtuką „Įtraukti į krepšelį“ vadinamoje pirkinių krepšelyje. Paspaudus mygtuką „Prekių krepšelis“, klientas gauna pasirinktų produktų apžvalgą. Mygtuku „Pirkti dabar“ jis pateikia privalomą paraišką pirkti prekes krepšelyje. Prieš pateikdamas užsakymą, klientas gali bet kada keisti ir peržiūrėti įvestus duomenis bei įvestus duomenis naudodamas naršyklės funkcijas „Atgal“ ir „Kitas“, rodomas kaip rodyklių klavišai. Paraiška gali būti pateikta ir perduodama tik tuo atveju, jei klientas sutinka su šiomis sąlygomis ir spustelėjęs mygtuką „Priimti terminus ir sąlygas“ ir taip įtraukti į jo paraišką. Tada pardavėjas elektroniniu paštu atsiunčia klientui automatinį gavimo patvirtinimą, kuriame dar kartą nurodomas kliento užsakymas ir klientas gali išspausdinti funkciją „Spausdinti“.

Automatinis gavimo patvirtinimas - tai tik dokumentai, kad pardavėjas gavo užsakymo užsakymą ir nėra prašymo priėmimas.

pardavėjo priimta deklaracija, kuri bus išsiųsta atskiru elektroniniu paštu.

Sutarties dalykas, būklė, pristatymas, prekių prieinamumas

(1) Sutarties dalykas - tai prekės ir paslaugos, kurias klientas nurodo užsakymo ribose ir nurodo užsakymo patvirtinime ir (arba) užsakymo patvirtinime, esančioje internetinėje parduotuvėje nurodytomis galutinėmis kainomis. Yra klaidų ir klaidų, ypač kalbant apie prekių prieinamumą.

(2) Prekių pobūdis užsakė rezultatus iš internetinės parduotuvės produktų aprašymų. Svetainėje esantys vaizdai gali atspindėti produktus tik netiksliai; Ypač dėl techninių priežasčių spalvos gali labai skirtis. Vaizdai yra tik iliustraciniais tikslais ir gali skirtis nuo produkto. Specifikacijos, svoris, priemonės ir našumas yra kiek įmanoma tikslesni, tačiau gali turėti įprastų nukrypimų. Čia aprašytos funkcijos nėra pardavėjo pateiktų produktų defektai.

(3) Jei kliento pavedimo metu jo pasirinkto produkto kopijos nėra prieinamos, pardavėjas apie tai informuoja klientą užsakymo patvirtinime. Jei gaminys nuolat nepateikiamas, pardavėjas žiūri į priėmimo deklaraciją. Šiuo atveju sutartis nėra sudaryta.

(4) Jei kliento pavedime paskirtas produktas yra tik laikinai nepasiekiamas, pardavėjas užsakymo patvirtinime nedelsdamas informuoja klientą. Jei pristatymas vėluoja daugiau nei dvi savaites, klientas turi teisę atsisakyti sutarties. Beje, šiuo atveju pardavėjas turi teisę atsisakyti sutarties.

Tai darydamas jis nedelsdamas grąžins bet kokius kliento jau atliktus mokėjimus

Vartotojų atšaukimo politika

atšaukimas

Jei esate vartotojas, turite teisę atsisakyti šios sutarties per keturiolika dienų nepateikdami jokios priežasties. Atšaukimo laikotarpis yra keturiolika dienų nuo tos dienos, kai jūs ar jūsų trečioji šalis, jūsų pavadinta, kuri nėra vežėja, perėmė paskutines prekes. Norėdami pasinaudoti teise atsisakyti sutarties, turite susisiekti su mumis

 

Gemi elettronica srl

Contrada fortepijono mulino, A1,

85034, Francavilla, Sinni (PZ)

Tel .: (+39) 0973 577845,

Faksas: (+39) 0973 574343

ordinigemi @@ gmail.com

aiškiu pareiškimu (pvz., laišku, išsiųstu paštu, faksu arba elektroniniu paštu) apie jūsų sprendimą atsisakyti šios sutarties. Jūs galite elektroniniu būdu užpildyti ir pateikti atsisakymo formos pavyzdį arba bet kokį kitą nedviprasmišką pareiškimą mūsų svetainėje. Jei pasinaudosite šia galimybe, mes nedelsdami (pvz., El. Paštu) atsiųsime patvirtinimą apie tokio atšaukimo gavimą. Norint išlaikyti atšaukimo laikotarpį, pakanka, kad pranešimą apie sutarties atsisakymo terminą pasinaudotumėte prieš pasibaigiant sutarties atsisakymo laikotarpiui.

Atšaukimo pasekmės

 

Jei pasitraukiate iš šios sutarties, mes pasirinkome visus iš jūsų gautus mokėjimus, įskaitant pristatymo mokesčius (išskyrus papildomas išlaidas, atsirandančias dėl to, kad pasirinkote kitą pristatymo būdą, nei siūlome palankiausią standartinį pristatymą nedelsiant ir vėliausiai per keturiolika dienų nuo tos dienos, kai mums buvo pranešta apie šios sutarties atšaukimą, turi būti grąžinta. Jei norite susigrąžinti lėšas, mes naudojame tas pačias mokėjimo priemones, kurias naudojote pradiniame sandoryje, nebent su jumis susitartumėte kitaip; Jokiu būdu nebus imamas mokestis už šiuos grąžinimo mokesčius.

Turite nedelsiant grąžinti prekes mums bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kai pranešate mums apie šios sutarties atšaukimą. Terminas yra įvykdytas, jei siunčiate prekes iki 14 dienų termino pabaigos. Jums tenka padengti neatidėliotinas prekių grąžinimo išlaidas, jei grąžintų prekių kaina neviršija 40 eurų. Priešingu atveju, grąžinimas jums yra nemokamas. Ne sklypai gali būti paimti mūsų sąskaita.

  

Turite sumokėti tik už galimą prekių vertės sumažėjimą, jei šis vertės sumažėjimas atsiranda dėl tvarkymo, kuris nėra būtinas prekių pobūdžiui, savybėms ir funkcionalumui ištirti.